referencje
Szanowni Państwo!
Zapraszamy do lektury referencji udzielonych przez podmioty, z którymi współpracujemy lub współpracowaliśmy w przeszłości.
Niniejszym listem udzielam referencji FUNDACJI NAUKOWEJ EVIDENCE INSTITUTE z siedzibą w Warszawie, ul. Smulikowskiego 4 za profesjonalne przygotowanie i przeprowadzenie w czerwcu 2017 r. projektu edukacyjnego pt. „Kompetencje dla przyszłości 2017 – Ogólnopolskie Badanie Kompetencji Uczniów”, w którym udział brało 100% szkół, dla których miasto Kutno jest organem prowadzącym. Pracownicy Fundacji dołożyli wszelkich starań, aby utrzymać wysoki poziom świadczenia usługi i sprostać naszym oczekiwaniom.
Polecamy Fundację Naukową EVIDENCE INSTITUTE jako godnego zaufania partnera, świadczącego swoje usługi fachowo i rzetelnie. Opinia ta dotyczy zarówno przebiegu badania, jak i treści sporządzonego z badania raportu.
Dodatkowo po zakończeniu projektu pracownicy Fundacji w formie webinarium zinterpretowali uzyskane przez kutnowskich uczniów wyniki. Spotkanie to dostarczyło kutnowskim dyrektorom i nauczycielom nowego zakresu wiedzy i umiejętności w przeprowadzaniu diagnozy i interpretowaniu wyników uzyskiwanych przez uczniów w badaniu. Dotychczasowa współpraca z Fundacją pozwala postrzegać ją jako odpowiedzialnego i życzliwego partnera, który traktuje odpowiedzialnie zobowiązania wobec zamawiających. Liczę na dalszą współpracę oraz życzę licznym sukcesów.
Nasza szkoła w czerwcu 2017 roku przystąpiła do ogólnopolskiego badania umiejętności uczniów ,,Kompetencje dla przyszłości 2017” organizowanego przez Fundację Naukową Evidence Institute.
Badanie zostało przygotowane i przeprowadzone bardzo sprawnie i profesjonalnie. Mogliśmy liczyć na wsparcie Fundacji i bardzo miły i rzeczowy kontakt.
Wyniki, które otrzymaliśmy, pozwoliły nam na porównanie umiejętności naszych uczniów z wynikami uczniów w całej Polsce. Bardzo cenne okazały się wyniki części badania dotyczącej motywacji uczniów do nauki.
Z pełną odpowiedzialnością polecam Fundację Naukową Evidence Institute jako organizatora badań umiejętności uczniów.
W czerwcu 2017 roku nasza szkoła wzięła udział w badaniu „Kompetencje 2017”. Sama idea badania jest godna uznania i daje możliwość porównania zdobytej przez młodzież wiedzy i umiejętności z efektami kształcenia uczniów z innych państw świata. W dobie globalnej mobilności zawodowej jest to niezwykle cenna informacja dla wszystkich podmiotów procesu edukacji, ponieważ umożliwia wyciąganie wniosków oraz jego nieustanne doskonalenie, dopasowywanie do aktualnych potrzeb i trendów. Bardzo wysoko oceniam organizację całego badania, od jasno sformułowanej instrukcji, przez sprawny i bezproblemowy przebieg, po profesjonalnie skonstruowany oraz obszerny raport końcowy. Równie miło wspominam współpracę z osobami reprezentującymi Evidence Intitute, którzy stanowią zespół kompetentnych i życzliwych ludzi.
Wzięcie udziału w tym projekcie było dla nas przyjemnością i cennym doświadczeniem.
Badanie „Kompetencje 2017” odbyło się w wygodnej formie poprzez wypełnienie testu online na komputerach szkolnych. Instrukcja przeprowadzenia badania była precyzyjna i pomocna podczas badania. W trakcie badania nie było żadnych problemów technicznych, strona logowania wczytywała się sprawnie. Każdy uczeń otrzymuje hasło i login dzięki, któremu ma dostęp do swoich wyników online. Rezultaty badania są przedstawione szybko w formie elektronicznych raportów.
Spotkanie podsumowujące badanie ” Kompetencje 2017″ było przeprowadzone profesjonalnie, udzielono wystarczających wyjaśnień, z których każdy zainteresowany wyniósł to co było mu potrzebne. Chętnie przystąpimy jeszcze raz do tego typu badań.
W czerwcu 2017 roku szkoły gminy Jaraczewo przystąpiły do ogólnopolskiego badania umiejętności uczniów ,,Kompetencje dla przyszłości 2017” organizowanego przez Fundację Naukową Evidence lnstitute.
Badanie zostało przeprowadzone w sposób profesjonalny i sprawny. W trakcie badania szkoły mogły liczyć na wsparcie pracowników Fundacji. Wyniki, które otrzymaliśmy w formie raportu są dla nas jako organu prowadzącego rzeczową informacją w planowym zarzadzaniu oświatą oraz cennym dokumentem zewnętrznej ewaluacji.
Perspektywa ciągłości badania tj. jego powtarzalności co roku, stwarza możliwość budowania racjonalnej strategii i monitorowania zmian w naszych szkołach na przestrzeni lat.
Polecamy Fundację Naukową Evidence lnstitute jako instytucję wspierającą politykę edukacyjną na poziomie gminy oraz organizatora badań umiejętności uczniów.